« ヒーリング難民。 | Main | 人間ドック。 »

SNOOPY IN 銀座

さて恒例の夏の銀座三越スヌーピー大市(違うってば)。
去年は三越の改装で秋開催だったわけですが、今年はちゃんと夏ですね。
初日は8/3(水)でしたが例年初日は意味わからんほど混むので休みだったにも関わらず行かなかったという…昔は初日に休暇取ったりどーかすると午前半休取ったりして行ってたのに。どんだけ気合入らないんだって感じですね。

で、コースターの柄で5日に行ってきました。
これだけは買おう、と思っていたお茶缶が品切れだったのは予想外でしたがorz
まあそれでも結構うっかり買い物はしてしまいました。
…後で冷静に見ると、どんだけクリアファイル買ってるんだw 名古屋タウンとかのも買っちゃったからなぁ…
まあクリアファイルは使うからいいのだ。

お酢屋銀座の酢入りソフトクリームはなかなかさっぱりしていて美味しかったです。
しかしこのカップ、可愛いっちゃかわいいがプラだし、使い道ないなぁ…シリコン絞ってフェイク作って飾っとこうかしら。
で、堂島ロールはスルーして恒例のロイスダールスイーツ買って帰ったのでした。
カップどこへしまうかなぁ…

チラシが置いてあったのでそういえば今月はこんなイベントもあるってことを思い出した。
んー…どーなんだろこれ。またなんかビミョーなものでありそうな気配が…(というかこの手のスヌーピーイベントがビミョーでなかった記憶がここ10年ぐらいない気がするんだよなー)

|
|

« ヒーリング難民。 | Main | 人間ドック。 »

「PEANUTS(Snoopy)」カテゴリの記事

Comments

This article provides clear idea for the new users of blogging, that actually how to do running a blog.

Posted by: best dating sites | 2014.11.18 at 02:58 PM

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Cheers!

Posted by: best dating sites | 2014.11.22 at 04:33 AM

Hi there to all, the contents present at this web page are genuinely amazing for people experience, well, keep up the good work fellows. blogesaurus.com quest bars

Posted by: quest bars sale canada | 2015.01.23 at 01:44 PM

Appreciate this post. Will try it out.

Posted by: free music downloads | 2015.02.16 at 11:23 AM

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something enlightening to read?

Posted by: best eye wrinkle cream | 2015.03.03 at 04:13 PM

Incredible points. Solid arguments. Keep up the amazing effort.

Posted by: las bellas mujeres del mundo | 2015.03.05 at 08:31 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/9558/52408072

Listed below are links to weblogs that reference SNOOPY IN 銀座:

« ヒーリング難民。 | Main | 人間ドック。 »