« 靴擦れ。 | Main | おさかな地獄。 »

ゲイバー初体験。

春までプロジェクトにいたテスターのMちゃんのお父さんが銀座でゲイバーやっている、ということでチームの女子8名ほどで「ゲイバーってどんなとこ?ツアー」を催してみた。

…なんかえらい楽しかったんですが。お姉さんたち綺麗だったり普通にイケメンだったりしたし。

…しかしオーナーかマスターだと思っていたMちゃんのお父さんがママだったのはかなりビクーリでしたが(^^;;)

|
|

« 靴擦れ。 | Main | おさかな地獄。 »

「日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

をー、どーなんだと思ったら、何とお父さんは「ママ」でしたか!!!(^^l
そりゃビクーリでつよ。

Posted by: hyai | 2005.06.11 at 08:13 AM

Mちゃんは目のくりっとした可愛い娘なんですが、ママさん驚くほど似てました。いや、女装はしてなかったんですがね。
ショータイムで「忍者ハットリくん」を踊ってくれたんですが、Mちゃん曰く「お父さんのハットリくん、結構有名らしいんだけど見たの初めて」だそーで。
…有名ってどこでだ?業界?(^^;)とまた謎が深まったのでありました…

Posted by: Fumiya | 2005.06.11 at 11:57 PM

パパがママってことは、
ママはパパってこと? (自爆)

Posted by: TSURU@外から | 2005.06.12 at 02:46 AM

Greetings from Los angeles! I'm bored at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I love the knowledge you present here and can't wait to take a look when I get home. I'm amazed at how fast your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, very good site!

Posted by: best dating sites | 2015.01.14 at 07:10 AM

We stumbled over here coming from a different web page and thought I might check things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to looking over your web page again. www.blogesaurus.com quest protein bars

Posted by: quest bars cheaper | 2015.01.21 at 01:26 AM

Wow, this article is fastidious, my younger sister is analyzing such things, therefore I am going to inform her. blogesaurus.com quest bars

Posted by: cheap quest bars toronto | 2015.01.24 at 05:47 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/9558/4503078

Listed below are links to weblogs that reference ゲイバー初体験。:

« 靴擦れ。 | Main | おさかな地獄。 »